Ingyenes visszaküldés Magyarország területéről! 100% pénzvisszafizetési garancia Magyarország területén 10000 Ft felett ingyenes házhoz szállítás

Ügyfélszolgálat

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség Magyarország területén 10.000 Ft rendelés felett INGYENES!

Mennyi időn belül szállítunk?

A szállítási határidő 4-5 munkanap. Minden termékünknél külön-külön feltűntetjük a szállítási időt.

Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?

Minden termékünk európai méretezésű! Mindig válaszd a normál méreted! Igény esetén mérettáblát tudunk emailben biztosítani.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz a lent található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a "Személyes adatok/Rendeléseim" menüpontban is megtalálsz!

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Küldd vissza részünkre a cserélni kívánt terméket, a csomagban található "visszáru levél"-lel együtt, amibe beírhatod (a megrendelés részre), hogy mit szeretnél helyette cserébe. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot. Ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, és biztosan Te sem örülnél neki, ha nem sértetlen csomagolással kapnád meg.

Hová küldjem vissza a terméket?

Postacímünk a következő: Rapcity Hungary Kft. 1073 Budapest, Kertész u. 24-28.

Visszakérhetem a termék árát is?

Természetesen. Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt, és a csomagban írd meg, hogy szeretnéd visszakapni az árát. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. A visszaküldés költségét Neked kell állnod.

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?

Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy e-mail üzenetet. Az emailben megtalálod a belépéshez szükséges jelszót!

Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad.

Elsőként tehát nézd meg a spam mappát. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre is van lehetőség a Rapcity-ben(1073 Budapest, Kertész utca 24-28.) térítésmentesen. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a személyes átvételt választod, akkor a szállítási idő meghosszabbodhat, mivel személyes átvevőpontjainkba nem minden nap indul szállításunk. Amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a termékeket, kérjük, a rendelés során válaszd ki a személyes átvétel opciót.

Van üzletetek? Hol találom?

 Jelenleg nincs fizikai üzletünk 
 

Bármilyen kérdésed van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos ügyfélszolgálat:

+36 1 44 33 026

E-mail:

info@urbanclassics.hu